Yhdistys

Yhdistyksemme on yksi Kansallinen Senioriliitto ry:n 155 jäsenyhdistyksestä. Senioriliitto on eläkeläisten oikeuksia ajava kattojärjestö paikallisille Senioriyhdistyksille ja niiden muodostamille 15 alueelliselle Senioripiirille. Yhdessä Lapin viiden muun paikallisyhdistyksen kanssa muodostamme Lapin kansallinen senioripiiri ry:n.

Senioreita istumassa porotilan ruokailutilassa.
Särkilahden kappelissa

Haluatko jäseneksi?

Jäsenmaksumme suuruus on 25 €. Se oikeuttaa sinut osallistumaan kerhotoimintaan ja jäsentapahtumiin. Saat myös viisi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton jäsenlehti Patinan.

Tule rohkeasti käymään tapahtumissamme tai ota yhteyttä keneen tahansa toimihenkilöömme. Voit myös jättää meille viestin sähköisesti yhteydenottolomakkeella.

Hieman historiaa

Pello-Ylitornio Kansallinen Eläkeläisseura perustettiin 17.3.1988. Yhdistykseen kuului jäseniä sekä Pellosta että Ylitorniolta. Vähitellen pellolaiset jäivät pois toiminnasta.

Ylitorniolaiset katsoivat aiheelliseksi muuttaa yhdistyksen nimeä. Niinpä nimeksi tuli Ylitornion Kansallinen Senioriseura v.1998. Nimeä muutettiin uudelleen v. 2017, jolloin nimi sai nykyisen muotonsa.