Jäsenelle

Hyvä jäsen!

Jäsenyytesi on meille, koko liitolle, tärkeä. Vaikka et itse osallistuisi aktiivisesti edunvalvontatyöskentelyyn, jäsenyytesi kasvattaa joukkoamme ja sen myötä painoarvoamme, kun pyrimme vaikuttamaan meitä kaikkia koskeviin asioihin.

Yhdistys käytttää kokouksissaan tasapuolisesti eri yrittäjien tiloja.
Syyskokous Karemajoilla

Jäsenetuja
Jäsenmaksuun sisältyy viisi kertaa vuodessa ilmestyvä Patina-lehti. Siitä voit lukea järjestön kuulumisista, tulevista valtakunnallisista tapahtumista, edunvalvonta-asioista, yhdistysten kuulumisista ja monista muista asioista.
Yhdistys pyrkii hankkimaan myös paikallisia etuja esim. eri liikkeisiin. Nämä tulevat näkymään tällä sivulla.

Katso tarkemmin liiton tarjoamia jäsenetuja osoitteesta: https://www.senioriliitto.fi/jasenille/jasenedut/

Tarkista omat jäsentietosi
Alla olevan painikkeen kautta pääset tarkistamaan ja joiltakin osin muuttamaan jäsentietojasi. Ensimmäisellä käyttökerralla tulee luoda salasana Pyydä salasanaa / Olen unohtanut salasanani -kohdasta.